fredag 31. juli 2009

Så krampa tar deg

Fin tur rundt bynesset i dag. ble ikke noe lang løpetur i går slik jeg egentlig planla. derfor ble det torsdagsrunden rundt bynesset indre sammen med Andreas før jobb. Etter at jeg var ferdig med syklinga løp jeg en tur til saupstad og sprang i lysløypa. hadde planlagt en runde i lysløypa, men jeg fikk antydning til krampe før jeg var kommet mere enn 1,5 km ut i lysløypa. derfor vente jeg nesa hjemmover. Ble 6.7km løping til slutt. fin tur annet enn det med krampa. hadde litt dårlig veskebalanse fra morran av. sikkert derfor krampa kom. trente på å få i meg gel mens jeg løp også. funker bra med maksimgel, mye lettere enn squeezy-gelen(som må tygges). mulig jeg burde hatt med meg mere vann. hadde jo tross alt 4,5 mil sykling i beina på et noget tvilsomt væskebalanse grunnlag. Etter noe tid på en kontorstol har krampa blitt verre enn den var(kunne løpe med den for å si det sånn). Fokus nå blir derfor å bli frisk i leggen. Håper ikke det tar for lang tid. har bare 16 dager igjen til oslotriathlon...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar