fredag 24. juli 2009

Noen bilder fra Tollveggen Triathlon

Fikk endelig sett på bildene fra telefonen. Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder fra Trollveggen triathlonen jeg var med på rett før ferien. Først her ser vi Trollveggen. Var nokså virkelighets fjernt å stå nede og se opp, og tenke:

"skal jeg opp dit?"


Rett før... "skeptiiiiiiisk!"

Kom da opp til slutt.

Tror ikke basehopping er noe for meg. Eventuelt tar vi det som 50 års krise :)

Trønderbataljonen

Like greit om ikke den fjellblokka løsner nå...



Et bilde fra turen ned. Kat leder an

"skal vi ikke bare ake ned da?"



Toppen av trollstigen, som ble klatret på sykkel tidligere på dagen. og ikke minst: som ble kjørt ned :) kort tid etter bildet ble tatt.


Alt i alt var alle enige i at "det hadde vært en fin tur". Neste på lista nå er Oslo triathlon 15. august og deretter birken(løpet, halvmarathon i terreng) i september. Men det får vi ta etter hvert. Nå er det på tide å komme seg hjem hvis det skal bli noe trening på meg i morgen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar