fredag 24. juli 2009

dagens trening

Vell, nå er det ikke egentlig dagens, men:
Jeg og svennis møttes på kyvannet i forigårs. Var legendarisk seint ute så jeg tråkket godt på for å komme opp dit.
Vi svømte ca 1000m. Vi syklet deretter ned til lerkendal og parkerte sykler før vi jogget langs elva til leirfoss og tilbake (9k). Deretter spiste vi pizza, før det bar hjemmover. klarte selvsagt ikke å la være å tråkke på opp Bjørndalen heller da. alt i alt ei kjempe god økt(ble 50 min sykling av det). Hadde hviledag i går. Tenkte å prøve å få 1k svømming i kveld. Nå begynner det å holde hardt, så vi får se.


Deretter er planen å sykle langtur i morra tidlig og, springe intervaller opp bjørndalen + 1k svømming på søndag.
Men planer er planer.(jeg har sagt hva jeg vanligvis gjør med dem har jeg ikke?)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar