onsdag 15. juli 2009

Første Skritt

Da var vi i gang. min første blogg. er ikke sikker på hva dette vil lede til, men det finner vi vell ut etter hvert. Tenkte jeg skulle bruke denne bloggen til å si litt om meg og hvordan jeg synes verden behandler meg til enhver tid. I tilegg tenker jeg å skildre veien frem til min 40 års krise. Som 40 års krise har jeg nemlig tenkt å komme meg gjennom en Iron Man distanse triatlon.(3800m svømming, 180km sykling og 42km løping)

Til vanlig er tiden min skviset mellom hus, familie og jobb. Det som blir tilovers prøver jeg å bruke til trening. Jeg lager planer, men de sprekker som regel etter en tid. Da blir jeg ofte deppa og glemmer å lage nye planer. Kanskje bør jeg slutte med å se på planer som noe som er kjekt å ha siden man da vet hvordan det helt sikkert ikke går? Nå er nå planen med denne blogg-siden redegjort for, så får vi se om denne planen sprekker den også ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar