mandag 19. oktober 2009

Nå skjer det ting:)
I dag skjedde det to gayale ting:

-Jeg vant budrunden på P2C ramma (endte på $835 (5k) ikke helt ræva for ei ramme som koster $1800 ny. hr wiler selger samme ramma for 16k) Skal se om jeg får den med hjem fra USA.

-Jeg gikk amokk med kredittkortet på triathlon butikken SpeedyReedy, fantastisk betjening! makan til jovial gjeng!

Jeg kjøpte: startnummer beltex2, "bento box", kranksett Sram force(175mm 39,53) med BB. 105-Kassett 12-25, 105 gir framme og bak. tempostyreskiftere(dura ace). streit pris(litt dyrt i forhold til ebay) et stk triathlete magazine. fikk med to solskjermer til løping på kjøpet.

3 kommentarer:

  1. Kult! Gleder meg til å følgja med på at ein sykkel (og ein jernmann!) tar form.

    SvarSlett
  2. Hjul? Sjekk denne: http://terrengsykkel.no/ubb/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=835792&gonew=1#UNREAD

    SvarSlett
  3. drittråe hjul
    må nok vente. Har vell ca tømt reservoiret nå. må komme i gjenge igjen før jeg drar på med neste bolk. trenger jo ikke no aero før tidligst til våren, men Takker og bukker for tips Dagfin. Skal begynne å skru snart tenker jeg. og så snart jernkroppen er fri for influensa guff, så skal jeg begynne å her de den også ;) Men først tror jeg at jeg må lage en skikkelig plan (hørt den før eller ;) )

    SvarSlett