tirsdag 1. september 2009

Influert?

Sist Torsdag hadde jeg en 15k løpetur (nå er det mange som kaller det jeg holder på med for jogging, men jeg synes "jogging" er for dem som ikke har mål og mening. Mine treninger får seg alltid et mål og en mening, seinest før jeg går ut døra hjemme). Fredagen var jeg fremdeles råtten i beina. og med begynnende "dott følelse" i hodet. Siden da har det vært noe galt med hodet(dottfølelse, rart ekko, pipelyder som ingen andre hører og lett hodepine i ny og ne), mens kroppen har føltes grei. Jeg har ikke turt å trene av frykt for at det skulle være noe som var i ferd med å bli verre.(svineinfluensa noen?) Hvis dette var svineinfluensa, så tror jeg at jeg slapp veeeeldig billig unna.

I dag har jeg vært nesten helt bra hele dagen, så jeg slang meg med på AVCC.
AVCC er sykkel mesterskapet på jobb. 10k tempo sto på programmet i ettermiddagdag. Om to dager skal det være et 5 mil ritt på morran(bynesset yttre) og en klatre etappe på kvelden(ila skistua, med spurtpris på ferista).

Det gikk rimelig greit i dag(til tross for at alle engler i hele himmelen må ha latet vannet og "laget vind", for å gi oss de forholdene vi hadde...) komm inn på 14:54. Får se an formen om jeg blir med på resten av AVCC også. forløpig føles det greit. Er egentlig litt feil å ha sykkelgreier nå, som jeg burde fousere på Birken løpet. Må tenke litt på den tror jeg. Til helga er det Trondheim Maraton også. hadde vært bra med en halvmatraton der, men er litt skeptisk til å "dose" føttene skikkelig to uker før konkurransen.

1 kommentar:

  1. Knallbra, Ole! Tempo er jo artig, da. Men det er løping, òg.

    SvarSlett