lørdag 8. august 2009

Ukeslutt

Det ble jo ikke helt som planlagt da selvsagt. Hm aner jeg et mønster ;)
Ikke ble det løpt intervaller på mandag, ikke ble det stått opp kl 0600med påfølgende spinning og 1000m i bassenget. men men. det ble:

treningatriatlon/løypeutprøving på onsdag
, bynesset rundt på torsdagsmorran(solo, ingen andre dukket opp)
1800m svømming i kyvannet på fredagen med ei mil sykling til og fra.

svømminga var helt magisk. følte at det gikk lettere og lettere jo lengre jeg svømte. Kom inn i en rytme med 3.hver pusting som funket utrulig bra. rolige tak, med mest mulig gliding i supermannstilling. veklset bevist på å ligge på sidene
Alt i alt en bra uke, selv om starten var litt daff.

I dag er jeg gressenkeole mens Sissel er på sylan. Dermed blir det neppe noe særlig trening i dag. men i morgen er det jo også en dag. Neste uke bør jeg få trent nesten hver dag, men ikke bygge syre og stivne. korte intesive økter tror jeg. det er tross alt Oslotriahlon på lørdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar